ALGEMENE VOORWAARDEN
1. Onze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding en behandeling tussen Beauté Kara en een cliënt waarop de schoonheidssalon deze voorwaarde van toepassing heeft verklaard.
2. Wanneer de cliënt de gemaakte afspraak niet kan nakomen dient de cliënt zo spoedig mogelijk, echter uiterlijk 24 uur voor aanvang van gemaakte afspraak dit door te geven aan de schoonheidssalon. Indien de cliënt de afspraak niet of niet tijdig annuleert, mag de schoonheidssalon hiervoor het volledige behandeltarief in rekening brengen.
3. Alle prijzen van de behandelingen staan vermeld op de website. Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW. In de schoonheidssalon kan er alleen contant worden betaald.
4. Bij bezoek aan de schoonheidssalon zal de persoonsgegevens van de cliënt worden genoteerd. Deze gegevens worden opgenomen in een geautomatiseerd systeem. De gegevens worden behandeld door de schoonheidssalon volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens en zullen niet verkocht of verhuurd worden aan derden zonder schriftelijke toestemming van cliënt.
5. Voor alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling is de schoonheidsspecialiste verplicht tot geheimhouding. Deze informatie geldt als vertrouwelijk en vervalt alleen indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak, de schoonheidsspecialiste verplicht is de vertrouwelijk informatie aan derden te verstrekken.
6.Wanneer de cliënt schade aanbrengt aan meubilair, apparatuur of producten, dan heeft de schoonheidssalon het recht om een schadevergoeding te eisen van de cliënt. Bij diefstal wordt er ten alle tijden aangifte gedaan bij politie.
7.Tijdens behandelingen wordt in de schoonheidssalon geen inkomende telefoongesprekken aangenomen. Indien de schoonheidssalon niet telefonisch bereikbaar is, kan de cliënt de schoonheidssalon benaderen via email, sms, whats App of doormiddel van inspreken op de voicemail, spreek dan wel uw telefoonnummer in. Er wordt zodra het mogelijk is contact met u opgenomen. Per email, contactformulier via de website, sms of whats App heeft de voorkeur.